KPSS 2012 Ortaöğretim Önlisans Başvuru Kılavuzu

Share

Özgün İçerik Yazısı'dır Alıntı Yaptığınızda Lütfen Kaynak Gösteriniz!


KPSS 2012 Ortaöğretim Önlisans Başvuru Kılavuzu


KPSS 2012 başvuru - Önlisans Başvuruları için tıklayınız. KPSS 2012 başvuru haberi, 2012 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) Ortaöğretim/Önlisans: Başvurular. Önlisans Başvuruları için tıklayınız. KPSS 2012 başvuru Önlisans Başvuruları için tıklayınız

KPSS 2012 Ortaöğretim Önlisans Başvuru Kılavuzu


KPSS 2012 Ortaöğretim ve Önlisans Başvuruları osym.gov.tr adresinden yapılacak. 2012 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) Ortaöğretim ve Önlisans Başvuruları 18 Haziran-4 Temmuz 2012 tarihleri arasında yapılacağı bildirildi. Sınava katılmak isteyen adaylar, Kılavuz ile Aday Başvuru Formuna, başvurma süresi içinde ÖSYM'nin http://www.osym.gov.tr internet adresinden ulaşacaklardır. Kılavuz dağıtımı ve satışı yapılmayacaktır.


2012 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) Ortaöğretim/Önlisans: Başvurular

2012 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS),ortaöğretim ve ön lisansdüzeyinde 23 Eylül 2012 tarihinde Pazar sabah ve Pazar öğleden sonra olmak üzere iki oturumda yapılacaktır.
2012-KPSS’ye ortaöğretim ve ön lisans mezunları ile mezun olabilecek durumda olan adaylar gireceklerdir.
Sınava başvurma işlemleri, 18 Haziran-4 Temmuz 2012 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvurular, başvuru merkezlerince yürütülecektir. Ortaöğretim Kurumu (Okulu) Müdürlükleri ve ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri KPSS’de başvuru merkezi olarak görev yapacaklardır.

Sınava katılmak isteyen adaylar, Kılavuz ile Aday Başvuru Formuna, başvurma süresi içinde ÖSYM'nin http://www.osym.gov.tr  internetadresinden ulaşacaklardır. Kılavuz dağıtımı ve satışı yapılmayacaktır.
2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans Kılavuzunda; başvurma, sınav, değerlendirme ve yerleştirme ile ilgili ayrıntılı bilgiler yer almaktadır. Sınava başvuracak adayların bu kılavuzu dikkatle incelemeleri gerekmektedir.
Adaylara ve kamuoyuna duyurulur.

Yorumlarınızı Bekliyoruz.


Günün Fırsatı

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

0 yorum:

Yorum Gönder

"Yorumlarınız Bizim İcin Degerlidir."
Yorumlarınız da;
1- Teşekkür Etmekten ya da Soru Sormaktan Çekinmeyin.
2- Türkçemizi en güzel şekilde kullanarak yorum yapacağınıza inancımız sonsuzdur.
3- Sorularınız cevapsız kalmayacaktır. Sayfa adresini unutmayın, yeter.
4- Nezaket sahibi biri olduğunuz burdan belli oluyor Yorumlarınızda da bunu görmek isteriz.
5-Herhangi bir yere üyeliğiniz yoksa Anonim'i Seçiniz.
İlginiz İcin Tesekkür Ederiz. MaviinciR

© Tüm Hakları Saklıdır.
DMCA.com
Bu websitesi DMCA Protection ile lisanslanmıştır.
Yazılar kaynak belirtilmeden kesinlikle kullanılamaz.

Sayac

© Copyright 2009-2012 designed by www.maviincir.blogspot.com Tüm hakları saklıdır.
Maviincirblog,Bilgi,Haber,Yorum içerikli,WeB,Paylaşım,Kültür-Sanat vb.Yazıları içerisinde barındıran geniş çaplı bir kisisel blog paylasım sitesidir.
Email