Heyecanı Yenmek İçin Okunacak Dualar - Aşırı heyecan için Dua - Heyecan için Dualar - Sakinleşmek İçin Okunacak Dualar

Share

Özgün İçerik Yazısı'dır Alıntı Yaptığınızda Lütfen Kaynak Gösteriniz!

Heyecanı Yenmek İçin Okunacak Dualar - Aşırı heyecan için Dua - Heyecan için Dualar - Sakinleşmek İçin Okunacak Dualar.
Heyecanı Yenmek İçin Okunacak Dualar 
Heyecanı Yenmek İçin Okunacak Dualar - Aşırı heyecan için Dua - Heyecan için Dualar - Sakinleşmek İçin Okunacak Dualar.









قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لى صَدْرى (25) وَيَسِّرْ لى اَمْرى (26) وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسَانى (27) يَفْقَهُوا قَوْلى


Türkçe Meali:
"Ya Rabbi, , genişlet göğsümü, kolaylaştır işimi, çözüver şu dilimin bağını."

(Kur'an-ı Kerim, Taha süresi 25-27)

 Gercek şifa Kuran-ı Kerim: Her hastalığın şifası,her derdin dermanı,bütün sıkıntılara rahatlık verecek en yüce makam ve en değerli kaynak... Değerini layıkıyla bilebilmek ümidiyle.
--www.maviincir.blogspot.com--


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

9 yorum:

Adsız dedi ki...

önemli bir konuyu paylaşmışsınız bilgilendirme için saolun.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

merhaba benim müzik sözlüm vardı çok fazla ayetül kür-siyi okudum bende aşırı heyecan var hatta arkadaşlarım dalga geçiyorlar neyse işte okudum ama müzik sözlümde heyecanlandım herkes bana güldü sesim titredi konuşamadım sanki bir düğüm var mış gibi ne yapmalıyım ne olur yardım edin

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

offfffffffffffffffff bu ne yaaa kaç kere yorum gönderdim yayınlamadınızzzz

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız

Tek kural var kardeş onlarda insan sende insansın bu bil düşün ve ona göre hareket et kesinlikle heyecanlanmazsın.İyi günler. Maviincir.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

Sorunuz varsa bekleriz.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

kaç kere okuncak

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

kaç kere okuncak

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız

Dualarda kaç kere okunacak tan ziyade sizlere her daim bu vb. durumlarda başınız sıkışsın ve/veya sıkışmasın Ayet,dua,tesbihatları vb. ağzınızdan eksit etmemenizi öneririz.İyi günler.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

selamın aleyküm öncelikle ben derste parmak kaldırdığımda çok heycanlanıyorum kalbim sanki yerinden çıkıcak gibi oluyo bu her yerde böyle bir derslerde değil yanlış anlamayın ilkokula gitmiyorum lise 2 öğrencisiyim ancak namaz kıldığımda dua ediyorum panik atak falan diyorlar ama ben dinende çaresi olduğunu düşünüyorum . bu duayı okicam inşallah faydasını görürüm . bunun için başka öneriniz var mı?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|

Yorum Gönder

"Yorumlarınız Bizim İcin Degerlidir."
Yorumlarınız da;
1- Teşekkür Etmekten ya da Soru Sormaktan Çekinmeyin.
2- Türkçemizi en güzel şekilde kullanarak yorum yapacağınıza inancımız sonsuzdur.
3- Sorularınız cevapsız kalmayacaktır. Sayfa adresini unutmayın, yeter.
4- Nezaket sahibi biri olduğunuz burdan belli oluyor Yorumlarınızda da bunu görmek isteriz.
5-Herhangi bir yere üyeliğiniz yoksa Anonim'i Seçiniz.
İlginiz İcin Tesekkür Ederiz. MaviinciR

© Tüm Hakları Saklıdır.
DMCA.com
Bu websitesi DMCA Protection ile lisanslanmıştır.
Yazılar kaynak belirtilmeden kesinlikle kullanılamaz.

Sayac

© Copyright 2009-2012 designed by www.maviincir.blogspot.com Tüm hakları saklıdır.
Maviincirblog,Bilgi,Haber,Yorum içerikli,WeB,Paylaşım,Kültür-Sanat vb.Yazıları içerisinde barındıran geniş çaplı bir kisisel blog paylasım sitesidir.
Email