2011-2012 Diyanet Vakfı Bursu Sonuçları Açıklandı

Share

Özgün İçerik Yazısı'dır Alıntı Yaptığınızda Lütfen Kaynak Gösteriniz!


Daha öne "2011-2012 Diyanet Vakfı Bursu Başvurusu" yazımızda siz değerli ziyaretçilerimize duyurduğumuz uzun zamandır beklenen "2011-2012 Diyanet Vakfı Bursu Sonuçları" açıklandı.Aşağıda verdiğimiz adresten yönlendirmeleri takip ederek sonucunuzu öğrenebilirsiniz. Bu konu hakkında daha fazla şeyler biliyorsanız lütfen yorum yazarak bizlerle ve ziyaretçilerimizle  paylaşınız!

Sonucunuzu öğrenmek için tıklayınız!

Konu hakkında soru sorabilir,görüşlerinizi belirtebilirsiniz! Yorumlarınızı bekliyoruz.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

27 yorum:

Adsız dedi ki...

ya bana burs cıktı ama dilekçeyi nerden açacağımı bulamıyorum şifre koduna tc kimlik numaramı yazıyorum ama olmuyo

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

niçin bu eğitim yardımı bir seferlik oluyo eğitimi boyunca yardım edilse olmuyor mu

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Ben dilekçeyi yolladım,bunun yanında öğrenci belgeside isteniyordu ve öğrenci belgesinin kasım ayı ve sonrası tarihli belge olması gerekiyormuş,ben ise eylül tarihli bir öğrenci belgesi yolladım bi sorun çıkar mı veya bir daha belge yollamam gerekiyor mu?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
Sayın ziyaretçimiz;

Sizden kasım ayı ve sonrası tarihli belgeyi göndermeniz istenmiş imkanınız varsa kasım ayı ve sonrası tarihli belgeyi göndermeniz sizin işinizi daha da kolaylaştırır ve işiniz kesin olmuş olur

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
sizin dediğiniz gibi eğitim yardımı sürekli olması daha da iyi olurdu ama buna da şükür etmek lazım değil mi ne dersiniz?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız

bu adresten giriş yapabilirsiniz:

https://euygulama.diyanetvakfi.org.tr/egitim_yardimi/login.php

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Meraba, ben tüm belgeleri yolladığım halde neden hala para hesabıma yatırılmadı veya ne zaman yatırılır,aydınlatırsanız sevinirim.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

bursu nerden ve nasıl alacağız bilen var mı?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız


Aşağıdaki adresteki son yorumu okuyunuz iyi günler.

http://maviincir.blogspot.com/2011/11/2011-2012-diyanet-vakf-bursu-basvurusu.html?showComment=1330019519788#c7482643548863768339

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

Hesabınıza yatırılacak. İyi günler...

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız

Hesabınıza yatırılacak. İyi günler...

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Ya siz şubat ayı içinde ödemeler yapılacak dediniz,niye hala bişey yok.Lütfen artık paramızı almak istiyoruz yardımcı olun.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
Dikkat ederseniz kesin bir tarih verilmemiştir.Bursu almaya hak kazandınız ise paranız yatırılır İnşaallah!.İyi günler

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

ben anne veye babanın sgk kaydını gonderdım ancak oraya yalnıslıkla kendı adımı yazmısım sonuclara osym sonuc belgesını de gonderemedım bursum ıptal olur mu?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

ben siteye giriş yapamıyorum..acilen girmem lazım oldukça geciktim bi yardım ederseniz sevinirim.. tc mi yazıyorum kabul etmiyor.. admin yukarıda bir adres varmış ama aynı adres yani sonuçta yine aynı hüsran...
teşekkürler

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

ben aps ile yollayacağım ama 2 gün içinde gidiyormuş 14 mart tarihinde vereceğim 16sında orada olacakmış. daha çabuğu yok. yetişiyor mu yani,sorun olur muu

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

ben halen hiç birşey yapamadım çünkü sitayeb giremiyorum ne yapmam gerekiyo lütfen yardımcı olun...ben zeynep dağ....

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

mart 14 basvurulrin son gunuymus.acaba nezaman hesaba yatirilir bi bilgisi olan var mi arkdslr?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Ya dönem bitmek üzere niye hala hesaba yatmadı.Bir tarih söyleyin bari!!

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

neden cvp verilmioo.sorulara

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
Cevabınızı alabilmek için "Diyanet Vakfı Bursu" başlığı altındaki konulara bakabilirsiniz kesin cevabınızı bulursunuz.İyi Günler.Başka sorularınız varsa yine bekleriz.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

burslar yattı arkadşlar hayırlı olsun

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

benim belgenin brisi onaylanmamış ne olacak arkadaşlarr...bilgisi olan warmı..

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Yedek Eğitim Yardımı Almaya Hak Kazandınız. diyor belgelerimin hepsi onaylanmış.bazı arkadaşların bursları yatırılmış acaba benim neden hala yatmamış olabilir bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

ben diyanete email yolladım cevap olarak(yedek eğitim yardımı için) 15 mayısta yatırılmaya başlanacağını söylediler

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

s.a bn burs için basburmak ıstıyorm ne zmn basburular baslayacak? ınternet uzrndemı yapılacak? hangı belgeler lazm yardmcı olursnz sevnrm...

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
Aleykümselam,Diyanet vakfı bursu 2011-2012 yılları için işlemleri bildiğiniz gibi bitti
fakat diyanet vakfı bursu 2012-2013 yılları için burs başvuruları daha açıklanmamıştır.Bilgi edenimek istiyorsanı "Diyanet Vakfı Bursu" diye bu blog'da aratabilir ve gerekli bilgi ve belgeler hakkında fikir ednmiş olursunuz."Diyanet vakfı bursu 2012-2013" Konusu aktif olunca bu siteden takip edebilirsiniz.İyi günler.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|

Yorum Gönder

"Yorumlarınız Bizim İcin Degerlidir."
Yorumlarınız da;
1- Teşekkür Etmekten ya da Soru Sormaktan Çekinmeyin.
2- Türkçemizi en güzel şekilde kullanarak yorum yapacağınıza inancımız sonsuzdur.
3- Sorularınız cevapsız kalmayacaktır. Sayfa adresini unutmayın, yeter.
4- Nezaket sahibi biri olduğunuz burdan belli oluyor Yorumlarınızda da bunu görmek isteriz.
5-Herhangi bir yere üyeliğiniz yoksa Anonim'i Seçiniz.
İlginiz İcin Tesekkür Ederiz. MaviinciR

© Tüm Hakları Saklıdır.
DMCA.com
Bu websitesi DMCA Protection ile lisanslanmıştır.
Yazılar kaynak belirtilmeden kesinlikle kullanılamaz.

Sayac

© Copyright 2009-2012 designed by www.maviincir.blogspot.com Tüm hakları saklıdır.
Maviincirblog,Bilgi,Haber,Yorum içerikli,WeB,Paylaşım,Kültür-Sanat vb.Yazıları içerisinde barındıran geniş çaplı bir kisisel blog paylasım sitesidir.
Email