2011-2012 Diyanet Vakfı Bursu Başvurusu

Share

Özgün İçerik Yazısı'dır Alıntı Yaptığınızda Lütfen Kaynak Gösteriniz!

2011-2012 Diyanet Vakfı Bursu Başvurusu
Diyanet Vakfı 2011-2012 öğretim yılında da burs vermeye devam edeceğini açıkladı. 07.11.2011 tarihinde Diyanet Vakfı'nın kendi website'sinin (www.diyanetvakfi.org.tr"Duyurular" kısmında çalışma yapıldığına dair şu duyuru yer alıyor:
2011 - 2012 Öğretim Yılı Öğrenim Yardımı ile ilgili Çalışmalar Devam Ediyor.

Burs başvurularının yapılabileceğinin açıklandığı andan itibaren sitemizde açıklanacak ve gerekli bilgiler verilecektir. Eğer sizde bu konu hakkında bir şeyler biliyor veya sorularınız varsa yorum kısmını kullanarak bizleri ve ziyaretçilerimizi bilgilendirmiş olursunuz!

-Diyanet Vakfı Bursu sadece İHL (İmam-Hatip Lisesi)ni 1.lik ile bitip İlahiyat Fakültesini tercih edip devam edenlere veriliyor.

-Diyanet İşleri Başkanlığı kendi kurumunda veya Türkiye Diyanet Vakfı’nda çalışanların, buralardan emekli olanların, buralarda çalışırken ya da emekli olduktan sonra vefat edenlerin Fakültelerde okumakta olan çocuklarına burs veriyor.

Yurtdışından öğrenim görmek üzere Türkiye’ye gelen yabancı uyruklu öğrencilerden, süresinde müracaat edip uygun görülenlere, her yıl Mütevelli Heyeti’nce belirlenen kontenjanı geçmemek üzere karşılıksız burs verilir. Gerekli şartları taşıyan öğrencilerden Vakıftan burs almak isteyenlerin,
Türkiye Diyanet Vakfı Bursuna başvuru için Diyanet Vakfı web sitesindeki İstek Formunu doldurmak (Ekim ayı içinde) ya da Genel Müdürlüğe elden teslim etmeleri zamanında olacak şekilde posta yoluyla göndermeleri gerekiyor.
2011-2012 Diyanet Vakfı Bursu hakkında Daha ayrıntılı bilgi almak için http://www.diyanetvakfi.org.tr/ web adresini ziyaret edin.
Türkiye Diyanet Vakfı Adresi:
Dr. Mediha Eldem Sok. No: 89 – 06640 Kocatepe – Ankara
Türkiye Diyanet Vakfı Telefonu: 312.4171235/557
Diyanet vakfı 2011-2012 bursu için bir duyuru yaptı.
daha ayrıntılı bilgi için ( http://www.diyanetvakfi.org.tr/2/faaliyetler/yurt-icine-yonelik-hizmetler/egitim-ogretim-faaliyetleri ) bakınız.
Duyuru:
1. Burs Hizmetleri
Yükseköğrenim gençliğinin büyük bir bölümü orta tabaka ailelere mensuptur. Aylık masrafları, aile gelirlerinin önemli bir kısmına tekabül etmektedir. Kredi ve Yurtlar Kurumu aracılığıyla sağlanan burs imkanıysa, ne yazık ki, yükseköğrenim gençliğinin tamamını kapsamamaktadır. Bu alanda, çeşitli vakıfların ve varlıklı kişilerin yaptıkları katkılar takdire şayan olmakla beraber, asıl ihtiyacın ancak cüz`i bir kısmı karşılanabilmektedir. Başarılı ve ihtiyaç sahibi öğrencilere burs imkânı sağlayan Vakfımız, gerek kurduğu sistem, gerek ulaşım sayı ve sarf edilen kaynak ve gerekse gösterilen titizlik itibariyle her kesimin taktirini kazanmıştır.
Maddî imkânı zayıf olan gençlere, yurt içi ve yurt dışı öğrenimleri sırasında karşılıksız burslar vermek suretiyle yardımcı olmak Vakfımızın en önemli faaliyet konularından biridir. Vakfımız tarafından ilk defa 1975 yılında burs verilmeye başlanmıştır.

Türkiye Diyanet Vakfı yurt içinin yanı sıra, özellikle Türk Cumhuriyetleri ve Topluluklarından gelen Türk ve Müslüman öğrencilere de karşılıksız burslar vermektedir.
Gençlerimizin sağlam karakterde, vatana ve millete bağlı bireyler olarak yetişmesini sağlamak amacıyla 2010-2011 öğretim yılı itibariyle,
Toplam : 200.000`e yakın öğrenciye burs imkanı sağlanmıştır.
Diğer taraftan, sahasında uzman elemanlar yetiştirmek amacıyla Vakfımıza bağlı İSAM aracılığı ile yurt dışında doktora ve araştırma yapan araştırmacılara önemli ölçüde burs verilmektedir.

*Bu yazı www.maviincir.blogspot.com'un özgün yazısıdır. Alıntı yapılması halinde kaynak gösterilmesi -kesinlikle- rica olunur!

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

61 yorum:

samet dedi ki...

diyanet burs başvuru tarihi geçtimi ?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@samet

Gecikme için özür dileriz, Diyanet bursuna başvurular gecmedi halen daha hazırlama aşamasındalar kardeş.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
gokce dedi ki...

ben internetten herhangi bi başvuru yapmadım. başvuru için posta göndermem yeterli mi ? duyduğuma göre 30 kasımda sonmuş ?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@gokce

Link: http://www.diyanetvakfi.org.tr/1/duyurular/genel-duyurular
Buradki Linkini vermiş olduğum 25.11.11 itibariyle halen daha

"Genel Duyurular" başlığında şu duyuru yer alıyor:2011 - 2012 Öğretim Yılı Öğrenim Yardımı ile ilgili Çalışmalar Devam Ediyor.

Vakfımızın 2011-2012 Öğretim Yılı Öğrenim Yardımı ile ilgili Çalışmaları Devam Etmekte Olup, Sitemizde Gerekli Duyuru Yapılacaktır.

Gerekli belgeler tarıfınızdan isteniyor ve kesin göndermeniz gerekiyor ve ayrıca internet başvurusu da var.

30 kasım diye kesin bir tarih verilmedi. Sorularınızı bekliyoruz. İyi günler.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
gokce dedi ki...

yani daha form yayınlanıck ve doldurup belgeleri göndericez..teşekkür ederm geciktim die üzülmüştm :)

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@gokce
Yardımcı olabildiysek seviniriz,Biz teşekkür ederiz.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

her sene gecikiyor da bu sene sanki çok geceikti diye düşünüyorum yanılıyor muyum acaba

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız

Değerli Ziyaretçimiz;
tespitinizde haklısınız bu sene olması gerekenden daha çok geçikti.Çalışmalar yapılıyor diye biliyoruz.Umarız Hayırlısı Olur.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

ben didem.başvurular ne zaman başlayacak.çok merak ediyoruz hepimiz.başvuru formunuda göremiyorum.lütfen yardımcı olun...noluurrr

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

başvurular ne zaman başlayacak.bişeyler söyleyin artık............

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız

Sayın Didem Hanım;
Başvuruların ne zaman başlayacağı ve klavuzun ne zaman yayımlanacağı konusu hakkında kesin bir tarıh yok ama yakında açıklanacak diye duyduk. İlginiz için teşekkür ederiz!

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

burs için gerekli belgeler nelerdir ? yardımcı olabilir misiniz ? nereye yollayacağız bu belgeleri ? yadım ederseniz sevinirim.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
sorunuzla alakalı linkteki yazımıza bakabilrsiniz.

http://maviincir.blogspot.com/2011/12/2011-2012-diyanet-vakf-bursu-basvurusu.html

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Bursa başvururken bir hesap numarasını iki kişi kullanabilir mi?şimdiden teşekkürler...

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
Sorunuzun cevabını bulmak için sormamız gerekiyordu geçikme için özür dileriz;
Bursa başvururken bir kişinin hesap numarasını iki kişi kullanırsa hesap karışıklığı ve sıkıntı olabiliyormuş diye cevap verdiler.Siz yinede emin olmak için diyanet ile irtibata geçiniz ve net bir cevap aldıktan sonra işleminizi yaparsınız. Kolay gelsin. Telefon:Diyanet İşleri Başkanlığı 0312 295 70 00

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@blue25-MaviinciR

Diyanet Vakfı:
Telefon: +90 0312 417 12 35 - Faks: +90 312 418 19 00 - E-Posta: tdv@diyanetvakfi.org.tr

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim,sağolun...

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

s'a ben ilahiyat fakültesinde okuyorum babamda imamdı vefat etti.. formda Diyanet İşleri Başkanlığı Personel Çocukları kategorisini seçip kurum sicil noyu girdiğimde uygun kayıt bulunamadı diyor.yardımcı olursanız sevinirim..

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
Muhtemelen babanızın vefat ettiği belge veya ona dar kurum sicil sayfa bilgisine girilmemiş olabilir.İlinizdeki müftülüğe veya SGK bürosuna giderek bilgi alabilirsiniz.! Allah Rahmet Eylesin. Tekrar sorun olursa bildirirseniz seviniriz. Teşekkür Ederiz.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

burs sonuçları ne zaman açıklanır ve takip formuna girebilen arkadaşlar varmı?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız

Burs sonuçları için kesin tarih verilmedi ama yakın zamanda açıklanacakmış.
takip formuna giriliyor girdiğinizde şu yazıyı görüyorsunuz:
"Eğitim Yardımı Başvurunuz Değerlendiriliyor." eğer şifreni hatırlayamıyorsan Şifrenizi hatırlamıyorsanız, TC Kimlik Numaranı şifre olarak kullan o zaman sisteme girersiniz. Sorularınız varsa bekleriz. İyi günler.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

ya ben tc kimlil şifre ile giriyrm yine göremdm nasıl öğrenebilirim

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
sayın ziyaretçimiz,
daha önceden başvuru formundaki verdiğiniz e-mail adresinizi kullanmalısınız size ait olan diğer e-mail edresnizle değil. eğer tekrarda sorun olursa lütfen haber veriniz ya da maviincirblog@hotmail.com e-mail adresimizden bizlere ulaşabilirsiniz.İyi günler.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

selamun aleykum.ben van yüzüncü yılda okumaktayım.diyanetin öğrencilere vermiş olduğu bursa başvurmam sonucunda burs almaya hak kazandım.fakat benden kasım 2011 yılında orada kayıt yaptığıma dair belge istenmektedir ve ben dört aydır okula gidememekteyım depremden dolayı.okul henüz egitim öğretime baslamamış durumda.ne yapabilirim öğrenci kimlik fotokopisi göndersem onun yerine olur mu acaba.beni aydınlatırsanız cok mutlu olurum şimdiden tesekkur edıyorum selametle...

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
Sayın ziyaretçimiz,
sorunuzda burs almaya hak kazandım demişsiniz fakat 2011 yılında orada kayıt yaptığına dair belge isteniyor dört aydır okula depremden dolayı gidemediğinizi söylüyorsunuz sizin yapacağınız en güzel şey aynen buraya yazdığınız sebepleri daha açıklayıcı bir şekilde olayı aynen bu şek,lde ve daha açılayıcı olarak dilekçe yazmanız ve öğrenci kimlik fotokopisi(en son tarihli),kimlik fotokıpisi ile diyanet vakfı adresine göndermek olacaktır.
daha detaylı ve doğru bilgi için arayabilirsin
Diyanet Vakfı:
Telefon: +90 0312 417 12 35 - Faks: +90 312 418 19 00 - E-Posta: tdv@diyanetvakfi.org.tr

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Merhaba Diyanet bursunu kazandım gerekli olan belgelerimi diyanet vakfına gönderdim bütün belgelerim onaylandı şuanda ne zaman kontrol için girmiş olsam diyanet bursu ödenmesi bekleniyor yazıyor Diyanet Bursu hesaplara ne zaman yatacak bir bilginiz var mı acaba ? Şimdiden teşekkür ederim

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
Diyanet bursunun şu an için ne zaman yatacağı kesin olarak belli değil ama açıklandıktan 1 veya 2,5 hafta sonra ödemelerin olma ihtimali yüksek.
Hayırlı Olsun. Güle güle kullanın İnşaallah!

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Meraba,ben dyanet bursu almaya hak kazandım.Bu istenilen belgeler arasındaki dilekceye ADAY EĞİTİM YARDIMI NUMARASI yazılması isteniyor.bunun ne numarası oldugu hakkında beni bilgilendirir misiniz.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

yaklaşık 2 hafta önce bursun yatırılması bekleniyor diye sonuç çıkmıştı ve halen ödeme yapılmadı . acaba en geç ne zaman yatırılır ? bilginiz var mı ? teşekkürler

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız

Bursların yatırılması hakkında kesin bilgimiz yoktur olan arkadaşlarımız varsa yazsınlar yayınlayalım.Böylece herkes bilgilendirilmiş olur.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Yedek Eğitim Yardımı Almaya Hak Kazandınız diyor acaba yedeklerdemıyım sizce ?ayrıca ADAY EĞİTİM YARDIMI NUMARASI istiyor o ne bilginiz var mı? şimdiden teşekkürlerini iletiyorum .

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

yedek eğitim yardımı aldım bu ne anlama geliyor açıklasanız sevinirim

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

16 mart sondu hala ödeme bekleniyor
bir işi doğru düzgün yapamıyo bu insanlar
görende sancak ev araba hediye ediyolar

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
sdsa dedi ki...

Eğitim yardımını verseler artık iyi olacak hergün diyanet vakfına girip para yatmışmı diye bakmaktan gına geldi. Bu bütün başvuru süreci bi ölüm. başvurular ne zaman. balvurular kabul oldumu. belgeler ulaştımı. parayı ne zaman yatıracaklar. ayladır takip ediyoruz. T.D.V bir duyuru yapmak bu kadarmı zor. YAzın şu tarihte şöyle olacak diye HErgün Binlerce kişi olmuşmu olmamış mı diye uğraşıp durmaz. Sitenin online sayısını artırmakla alakalı bir şeyey olduğunu düşünüyorum ARtık Her kez Her şeyden çıkar bekliyor

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

merve ben.diyanet bursuna başvuru yaptım evraklar da tamam ama halen ödenmesini bekliyorum ne zaman ödenir acaba bir bilginiz var mı yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.teşekkür ederim iyi çalışmalar

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

burslar yattı hayırlı olsun ...

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

İYİ GÜNLER ADMİN.. DİYANET BURSU GELECEK AY (NİSAN ) MI VERİLECEK, BU KONUDA BİLGİ VERİR MİSİN ?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Burs ödemeleri mart ayı sonunda olacakmış

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

parası yatan yada bilgisi olan bilgi versin lütfen

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
Linklerdeki yorumları okuyunuz lütfen:

http://maviincir.blogspot.com/2011/11/2011-2012-diyanet-vakf-bursu-basvurusu.html?showComment=1332338420717#c8316707326583959112

http://maviincir.blogspot.com/2011/11/2011-2012-diyanet-vakf-bursu-basvurusu.html?showComment=1332159141652#c9133498581448757413

İyi günler. Sorularınız varsa bekleriz.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

her gün girip kontrol ediyorum hala yatmadı.herkes gibi bende beklemekteyim:( bir arkadaş mart ayı sonu demiş diyanet açıklama yaptı mı acaba şu zamanda yatacak diye?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

bana burs çıktı ama galiba evraklarım 16 marta kadar gitmedi daha geç gitti ben bu durumda burs hakkımı kaybettim mi?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

@Adsızburslar yattı diyosun ama hala bişey yok neden yatmadı neden bi bilgi verilmiyo bu kadar insan bi haber bekliyor

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

arkadaslar bursları yatan veya ne zaman yatacağını bilen varsa bilgi verebilir mi acaba

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

birisi artık bilgi verebilir mi acaba

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

arkaslar diyanet vakfı bursları ne zaman yatıcak bilgisi olan var mı baktım hala yatmamış bilgisi olan bilgi verirse sevirim teşekkür ederim

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

Ziyaretçilerimiz birbirlerinin sorularını biliyorlarsa lütfen "Bu Yorumdan|Alıntı Yap|" sekme özelliğini kullanarak cevaplasınlar böylece diğer ziyaretçilerimiz bilgilenmiş olur. Teşekkür Ederiz!

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

ya bu burslar ne zman yatırılacakk ? adam gibi bi iş yapınn alt tarafı bi burs vereceksiniz 250 lira.. yatırmayacaksanız söyleyin de bilelim boşuna beklemeyelim yatıracaksanız da adam gibi bi tarih vern herkesi bekletmeynn bide diyanet olacakk yaaaa bu ülkede öğrenciye işkence kutsal bişeyy mi anlamadımm kii !

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

arkaşlar burslar nisanın ilk haftası yatıcak diyanet öyle diyo hayırlı olsun

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

Arkadaşlar beklemektense her gün diyanet vakfını arayıp sorsak onlarda bu aramalardan bıkıp bir açıklama yaparlar mı acaba

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız

Bilgilendirmeniz için teşekkür ederiz!

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Burak dedi ki...

Burs yatmış

Mesaj şu şekilde
Sn. Öğrencimiz

2011-2012 Eğitim ve Öğretim dönemine ait bir sefere mahsus olmak üzere, hesabınıza 250.-TL eğitim yardımı yatırılmıştır.

Başarılar dilerim.

TÜRKİYE DİYANET VAKFI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

Arkadaşlar Diyanet Vakfı Bursları yatmış hepinize Hayırlı Olsun.Güle güle kullanın.
Yorumlarınızı bekliyoruz!

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

benim bursum hala yatmamış neden olabilir?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

@Burak merhaba burak ben yedek yaardım almaya hak kazanmışım. ve halen benim bursum yatmadı acaba bununla ilgili bir bilgin varmı?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

slm benimde daha bursum yatmadı bunun nedeni ne acaba ? ayrıca türkiye diyanet vakfından mı bakıyoruz yatıp yatmadığına?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

@Adsızya benimkide yatmadı hala. seninkide mi yatmadi?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

selamun alykm 2012 egitim ve ögretim yılı için burs başvuruları bitti mi ?

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
Yorumlarda cevabınızı bulunuz.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Adsız dedi ki...

s.a 2012-2013 burs basvurusu ne zamn baslıyor yayınlarsanız sevınırm hayrlı gunler...

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|
Unknown dedi ki...

@Adsız
a.s 2012-2013 Diyanet Vakfı Bursu halen yayınlanmadı yayınlandığında bu sayfada ve www.maviincir.com sayfamızda bulabilirsiniz.

Bu Yorumdan |Alıntı Yap|

Yorum Gönder

"Yorumlarınız Bizim İcin Degerlidir."
Yorumlarınız da;
1- Teşekkür Etmekten ya da Soru Sormaktan Çekinmeyin.
2- Türkçemizi en güzel şekilde kullanarak yorum yapacağınıza inancımız sonsuzdur.
3- Sorularınız cevapsız kalmayacaktır. Sayfa adresini unutmayın, yeter.
4- Nezaket sahibi biri olduğunuz burdan belli oluyor Yorumlarınızda da bunu görmek isteriz.
5-Herhangi bir yere üyeliğiniz yoksa Anonim'i Seçiniz.
İlginiz İcin Tesekkür Ederiz. MaviinciR

© Tüm Hakları Saklıdır.
DMCA.com
Bu websitesi DMCA Protection ile lisanslanmıştır.
Yazılar kaynak belirtilmeden kesinlikle kullanılamaz.

Sayac

© Copyright 2009-2012 designed by www.maviincir.blogspot.com Tüm hakları saklıdır.
Maviincirblog,Bilgi,Haber,Yorum içerikli,WeB,Paylaşım,Kültür-Sanat vb.Yazıları içerisinde barındıran geniş çaplı bir kisisel blog paylasım sitesidir.
Email