Share

Özgün İçerik Yazısı'dır Alıntı Yaptığınızda Lütfen Kaynak Gösteriniz!

Öğretmen Öğrenci Diyalogları

evladım, o dudağının altındaki şey nedir öyle? - sakaaal..* - berbere gidiyosun. - hocam zengin ettiniz elin adamını. - kaçtı numaran ?

- kim o konuşanlar? ümit, mert ikiniz dışarı..- ama hocam?- dışarı çıkın..- hocam biz konuşmuyoduk ki arkadaşlar konuşuyordu onları susturmaya çalışıyorduk!*- ...- yemediniz di mi?- yemedim..- eh madem öyle.. hadi ümit..

-mehmet çıkar mısın dışarı?+ben ne yaptım hocam ya?-çık diyorum.+ya hocam herkes konuşuyo bi tek beni mi görüyosunuz?-mehmet tamam çık yok yazmıyacam.+(akabinde mehmet kafasını sağa sola yatırarak sınıftan çıkar)

- sen, uzun saçlı, dışarı çıkıyosun..*- *ben tek kelime etmedim ki?arkadaş çıkarken arkadaşları hocaya durumu izah etmeye çalışır. hoca da talihsiz bir açıklama yapar- onu sınıftan atmak salaklıksa, evet ben salağım..
hoca- kim konusuyo lan orda?hayrullah- ben konusuyorum hocam !!!hoca- ne konusuyosun olm bi saattir?hayrullah- bu işletim sisteminin yanlışlığını hocamhoca- neyin ..neyin ?hayrullah- eğitim sisteminin yani pardonhoca- iyi haydi cık dısarda konuş hayrullah- ayşe gel gidiyoruzhoca- ayşe nereye geliyo olm !!!!hayrullah- ayşeyle konusuyodum hocamhoca- ayşe otur kızım sen .. hayrullah tek cıkıyohayrullah- ayşe kalk lan !!! sözüm bitmedi dahahoca- olm bak vericem disipline, ayşe otur kızım sendehayrullah- ayşe o mu ben mi düşün karar ver ben dısarda olucamhoca- ayşe nereye kızım otursana manyak...ayşe- ******* dersinizi eve gidiyorum benhoca- iyi aferin... ikinizde yarın velilerinizle gelinhayrullah- velim yok sikim var koyarsa acısı varhoca- o veliye para verdim seni sikmeye geldim... hayrullah- neyse susalım .. konudan saptıkhoca- peki

yine geç mi kaldın sen benden sonra geleni derse almayacam demedim mi ben-yok hocam derse gelmedim bir arkadaşa bakıp çıkacam-çıkkkkkk dışarııııı zevzek

hoca : huseyin yeter artik, cik disari !ben : hocam olmaz, cikmam !hoca : cik disari dedim neden cikmiosun ?ben : hocam beni dersten atacaksaniz benimle beraber 3 kisi daha atmaniz lazim..hoca : o nedenmi$ ?ben : tek ba$ina okey oynanmio hocam

öğrenci; arkadaşıyla konuşup, gülmektedirhoca : çık dışarda gülmeye devam et..!öğrenci : aaa..! deli derler adama olmaz öyle tek başına..hoca : defooool..!

- çık lan dışarı!+ siz çıkarmıyorsunuz, ben çıkıyorum

#5991692 !?
-oglum sus artik atarim disari bak.+niye hocam lazim degil miyim?-kalk bakayim, cik disari.+(kapiyi acip, tekrar ogretmene doner) bak pisman olursun ama?-cik dedim!+(disari cikar, kapiyi kapatir, birkac saniye sonra kapiyi aralayip kafasini iceri uzatir) bak, bir daha gelmem ama?-defoooool!

bi ders boyunca surekli gerzek espiriler yapan arkadas, son cinligini yapmak üzeredir, parmak kaldırır;-hocam bisey sorabilir miyim?-sor bakalım..-size baba diyebilir miyim? e-sen bi gel.. (kapıya yönelir ve açar) ve sonra: bak bakalım dışarda baba diyebilceğin birileri var mıymıs...

özel eğitimle ilgili bir dersin 90. dakikası, iyice dağılmış üç adam ve nazi subayı gibi bir kadın prof.- siz üçünüz dersin başından beri rahatsız ediyorsunuz beni! böyle devam edecekseniz çıkın lütfen, düzgün duracaksanız kalabilirsiniz!- biz çıkalım o zaman hocam.- rahat duracaksanız kalın.- yok biz çıkalım hocam.- çıkın bidaha da gelmeyin bu derse. sınava da gelmeyin!

cocuklar bakin bu bocegin adi blatica germanica-hocam nerden anliyosunuz ya..-cocuklar ayagindan tabiki, ayaklar cok onemlidir. sen soyle bakim bu bocegin cinsi ne?-hocam ben ne bilim, boyle sacma seymi olur nerden anlayim ben? ne alakasiz ders almisiz bilsek secmezdik, ne bocegi, ne ayagi?-cik disari sakin bi dahada dersime gelme!!cocuk tam disari cikarken hoca sorar:-senin adin ne?cocuk kapinin disindan ayagini sallar-ayagimdan tanisana pezevenk!
hoca: günaydın !sınıf : sağol...hoca: aydoğ,göksel,aktürk sizler dışarı .a-g-a: hocam niye daha ders bile başlamadı ??hoca: siz konuşcak gibi duruyosunuz...a-g-a: ama yoklama,devamsızlık...hoca: germeyin beni !
- çabuk çık dışarı!(kalkar hiç istifini bozmadan, kapıya ulaşır.)- bak hala cevap veriyor!(enter: mavi ekran. ancak kahraman kendini toparlar ve dışarı çıkıp kapıyı kapatır. hoca peşinden gider.)- gel buraya!
- siz konuşanlar dışarı.- biz mi hocam? - siz tabi. hayvan kadar oldunuz, bi susup oturamadınız. dinleyen arkadaşlarınızı da rahatsız ediyorsunuz.- hocam, atmayın ya. devamsızlığım dolmuş zaten. kalıyorum bi saat devamsızlıkta.- çık dışarı terbiyesiz herif, dersi bölme. yok yazmıycam.- o zaman çıkayım hocam, sağolun. ehe..görüşürüz beyler. benden bu kadar.
hocam hani bi daha konusursak atacaktiniz?+bak bi kelime daha edersen atarim.-tamam ben de tam onu diyodum iste, e hadi.+cik disari.-peki hocam. oh be.+otur yerine. vazgectim. itoglit. ne yapsak olmuyo buna. ne pis bi herifmis be.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook
Yahoo
Feed

0 yorum:

Yorum Gönder

"Yorumlarınız Bizim İcin Degerlidir."
Yorumlarınız da;
1- Teşekkür Etmekten ya da Soru Sormaktan Çekinmeyin.
2- Türkçemizi en güzel şekilde kullanarak yorum yapacağınıza inancımız sonsuzdur.
3- Sorularınız cevapsız kalmayacaktır. Sayfa adresini unutmayın, yeter.
4- Nezaket sahibi biri olduğunuz burdan belli oluyor Yorumlarınızda da bunu görmek isteriz.
5-Herhangi bir yere üyeliğiniz yoksa Anonim'i Seçiniz.
İlginiz İcin Tesekkür Ederiz. MaviinciR

© Tüm Hakları Saklıdır.
DMCA.com
Bu websitesi DMCA Protection ile lisanslanmıştır.
Yazılar kaynak belirtilmeden kesinlikle kullanılamaz.

Sayac

© Copyright 2009-2012 designed by www.maviincir.blogspot.com Tüm hakları saklıdır.
Maviincirblog,Bilgi,Haber,Yorum içerikli,WeB,Paylaşım,Kültür-Sanat vb.Yazıları içerisinde barındıran geniş çaplı bir kisisel blog paylasım sitesidir.
Email